תכנית שיווקית

כל חברה מתחילה או סטארט אפ בתחילת דרכו ואף חברה שכבר קיימת, מבססת את פעילותה על גבי תכנית שיווקית. תכנית שיווקית שתבטיח לקוחות משלמים באופן קבוע. בסטארט אפ, עלינו לבנות היטב את היסודות עליהן נשען כל הבניין שלנו. בין היסודות האלו נמצא מגוון נושאים כמו למשל את התכנית העסקית שלנו, המוצר שלנו וכמובן את היסוד החשוב ביותר, הדרך שלנו להשיג לקוחות חדשים או במילים אחרות, להפוך כל סטארט אפ וחברה, לחברה רווחית אשר משווקת את מוצריה או שירותיה באופן עקבי ועם פוטנציאל גדילה עתידי. התכנית השיווקית בעצם היא התכנון המרדים כיצד להגיע לאנשים הנכונים, איזה שירות או מוצר יתאים להם ובאילו דרכים ניתן להשתמש על מנת ליצור בלקוחות הפוטנציאלים את הגירוי שיניע אותם לבצע פעולה וירכשו מהמוצר או השירות של הסטארט אפ.

שלבי בניית תוכנית שיווקית

לתכנית השיווקית מספר שלבים שחשוב שהעסק לא יבצע לבד כי הוא עלול לפספס משהו בדרך. דבר הראשון יהיה להעריך את כמות הלקוחות הפוטנציאליים ואת פלח השוק בו נתמקד. בעלי עסקים שינסו להניע את הקהל לרכישה, יגלו שקשה  להשיג לקוחות משלמים בכמות מספקת כאשר הם פשוט מפרסמים את השירות שלהם. זה לא עובד ועל כן יש לבצע בתכנית החדירה מספר  צעדים בסיסיים. ראשית, לזהות את הקהל שלנו ולפנות אליו על מנת שיכיר אותנו ואת מה שאנו מציעים. שנית, להשתמש בכלים ליצירת אמון ושיווק לאורך זמן למשל מתן מידע כללי המתקשר למוצר או השירות, שיווק חוזר בצורת מאמר נוסף או תוכן כלשהו ועוד הרבה שיטות. התוצאה המתבקשת היא בעצם הרכישה על ידי אותם הלקוחות.

 

יישום תכנית שיווקית המתוכננת היטב יביא את הקהל ללמוד לסמוך עלינו ולאהוב אותנו. הוא ילמד לחכות לתכנים שלנו וכאשר יתעורר הצורך האמתי אנחנו נהיה אלו שהוא יבחר לרכוש מהם. בנוסף, אנחנו יכולים גם ליצור מדי פעם תקופה של מכירות מיוחדות על ידי יצירת מבצעים שונים בכל תקופה והפעלת שלל אסטרטגיות מתקדמות.

תוכנית חדירה  (Go to market)

למעשה בניית תכנית שיווקית היא דבר לא פשוט המצריך מערך שלם של אנשי מקצוע מיומנים בתחומם. תוכנית החדירה ( Go to market) תצליח פי כמה וכמה למכור את השירות או המוצר של החברה. הלקוחות יסמכו על החברה ועל המקצועיות שלה. תכנית החדירה השיווקית תפתח ותחשוף קהל גדול של עוקבים במדיות השונות : פייסבוק, אתר פרופיל אישי, רשימת דיוור ועוד. בדרכים אלו ניתן ליישם את התכנית השיווקית, לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאליים. תהליך בניית אמון עם הלקוח הינו חלק מתכנית שיווקית. תהליך זה יגרום ללקוחות ליחצן אתכם.

חברת טרגו מבצעת תוכנית החדירה ( Go to market) למגוון חברות ועסקים בין אם הם חברות חדשות בעלות רעיון ראשוני או סטארט אפ ובין אם הם חברה קיימת המנסה לקדם את המכירות שלהם. החברה מתמחה בתהליכי הבנייה של התכנית השיווקית, ומשלבת כלים וטקטיקה משפרת ביצועים בכל תחום אפשרי.

>> אולי יעניין אתכם לקרוא על בניית מצגת עסקית למשקיעים

>> אולי יעניין אתכם לקרוא על הקמת תוכנית עסקית לסטארט אפ

תוכנית שיווקית

תוכנית שיווקית עם Targo

חברת טרגו תבנה עבורכם תכנית עסקית שיווקית לפי המוצר או השירות בצורה ייחודית, היא תדע לפלח את שוק היעד, תיצור עבורכם יתרון תחרותי מול המתחרים, תציע דרכי שיווק ופרסום ובעצם תלווה אתכם לכל אורך הדרך בתחילת התהליך וגם בהמשך כחלק מפעילות העסק ו/או החברה. חברת טרגו על צוות העובדים המיומן שלה מתמחה בייעוץ עסקי ופיננסי, בניית אסטרטגיה ומימון לסטארט אפים ולחברות מגוונות בישראל. הנכם מוזמנים להתייעץ ולבנות ביחד עם חברת טרגו את תכנית החדירה השיווקית הבאה שלכם. טרגו פועלת כשותפה בלתי נפרדת מהעסק שלכם ומתייחס אליו כאילו היה שלה. בגישה זו התכנית השיווקית תוביל להצלחה מתמשכת ותאפשר למקסם את הרווחים.