כלים ליזם

אנחנו מספקים כלים מקיפים ומעשיים ליזם ופתרונות לכל הבעיות העסקיות המאתגרות שיזמים נתקלים בהם בתחילה או בהמשך הדרך. המתודולוגיה שלנו נועדה לסייע ולשפר את תהליך קבלת ההחלטות, כך שיהיה מבוסס על ניתוח שוק המספק עובדות אובייקטיביות וממוקדות. אנו מבצעים ניתוח שוק למיצוב המוצרים המבוססים על טכנולוגיה חדשנית של החברה. אנו יוצרים קשר עם מובילי דעת קהל בכדי לאפיין את המוצר כך שיתאים למשתמשי הקצה.

יישום נכון של תוכנית שיווקית בא לידי ביטוי הן בהכנסות והן ברווחים. טרגו מסייעת לסטרטאפים לכוון את המוצר למגזרי לקוחות אטרקטיביים, ליצור את התמונה הרצויה ולחזק את המותג.

תוכנית go-to- market נכונה מהווה מפתח להצלחה גם אם הצלחת להנדס מוצר טוב. יש צורך במסגרת האסטרטגית הדרושה כדי להיכנס לשוק ולתפוס בו מקום דומיננטי. טרגו תעזור לך לבנות את הבסיס למותג, לפלח ולהבין את השוק ולבסוף, כיצד להפיץ את המוצר או את השירות שלך דרך הערוצים הנכונים.

אנו מפתחים תובנות שמסייעות ברמה עסקית לקוחות שלנו. הגישה וההמ לצות שלנו מותאמות אישית ומובילות לפעולות מעשיות.

GO-TO-MARKET

לכל סטרטאפ יש תהליך של חדירה לשוק (go-to-market). אך המרכיבים של תהליך החדירה, כגון מכירות, שיווק, וניהול מוצר, לעתים קרובות מנותקים משינויים בשוק היעד ומסדרי העדיפויות האסטרטגיים של החברה.

טרגו מסייעת לחברות לבנות אסטרטגיה חזקה לתהליך החדירה. אנחנו חושבים שאסטרטגית חדירה יעילה מהווה חוליה מקשרת בין ההחלטות של חברה איפה להתחרות ואיך לנצח לחוויית הלקוח. גישה זו מאפשרת לסטרטאפ לזהות קהל יעד אטרקטיבי ולספק הצעת ערך מותאמת לצורכיהם של הלקוחות ולנקודות החוזק של החברה. כמו כן הגישה שלנו מאפשרת לחברה לספק את המוצר לשוק תוך שינוי ושיפור מתמשך על סמך משוב מהיר ואמין.



אסטרטגיית מיתוג

העבודה שלנו מתמקדת בבניה וניהול מותג, כולל מיצוב תחרותי ובהשפעתם של תמהיל השיווקי והקצאת משאבים על מכירות ורווחים. במציאות של היום יש קושי לבדל את המוצר בשוק תחרותי. מותג שמטפח דימוי חזק ואמין יכול לסייע בבניית בסיס לקוחות גדול ונאמן יותר.

אנחנו מתחילים את התהליך במיפוי ומיצוב של המותג ביחס למתחרותיו. לאחר מכן, אנו מסייעים ללקוחות ליישם את המידע שמתקבל לפיתוח אסטרטגיה והקצאת משאבים ברמה הטקטית. מותג חזק עם תמהיל שיווקי נכון יכול להוות כלי תחרותי חזק.

לחדש פחות כדי לשפר את החדירה

להשקיע במיתוג בצורה נכונה, זה לא בהכרח להשקיע יותר. בכל יום הצרכנים מופגזים באלפי מסרים מסחריים, עדיין רובם נוהגים לקנות מותג מסוים רק פעם או פעמיים בשנה. הוצאות גבוהות לפרסום ברמת BTL כדי להשיג נתח שוק, זה הימור והקצאה מצומצמת מדי לא שווה את ההשקעה בכלל. הקצאה יעילה של משאבים מבטיחה שהמותג יהיה בתודעתם של הקונים ברגעים חשובים של קנייה וצריכה. תדירות נכונה של המסרים ועקביות הן המפתח להצלחה. במקום לנסות להישאר חדשני במיתוג ובאופן שגרתי לשנות את המסרים של המותג יש צורך בחיזוק מתמיד של אותו המסר.

אסטרטגיית מוצר

בניית אסטרטגיה למוצר כרוכה לא רק בפיתוח מוצרים שנותנים מענה טוב יותר לצרכיי הלקוח, אלא גם להבטיח כי פיתוח המוצר וחדשנות של תהליכים יספקו לחברה הצלחה בעתיד.

המתודולוגיה שלנו לינארית ומתקדמת צעד אחר צעד בכדי להגיע למוצר מתאים לצרכי הלקוח:

1. לימוד והכרת היכולות והיתרונות של טכנולוגיה חדשנית
2. חיפוש אחר יכולות נוספות של הטכנולוגיה
3. זיהוי מובילי דעה מרכזיים בשוק היעד
4. מחקר מקיף של מגמות בשוק היעד
5. מחקר מעמיק על צרכים ודרישות של שוק היעד
6. כל המסקנות נכללות במסמך אפיון מוצר (MRD) המבוסס על תוצאות ניתוח הממצאים ממחקר השוק. מבוסס על ניתוח של תוצאות המחקר

אנחנו מתמקדים בשני מישורים עיקריים: אחד ביצירת המוצר עצמו, ושני בשיפור תהליך פיתוח המוצר. הגישה שלנו מתמקדת בטיפול בארבע בעיות פיתוח משותפות: מטרות מעורפלות ללא קשר לצרכי הלקוח, החלטות חלשות, יותר מדי פרויקטים קטנים והקצאת משאבים לא נכונה.