" יש לי רעיון של מיליון דולר", אתה בטח שומע את זה לא מעט לאחרונה, מכיוון שעידן הסטארט-אפים תפש תאוצה בימינו. הרבה מהשכירים חולמים על לעזוב את עבודתם ולגייס מימון עבור – הרעיון המבריק שלהם. האם זה מציאותי? האם כל כך קל להשיג מימון? האם כל רעיון הוא רעיון של מיליון דולר?

דבר אחד בטוח שההוצאה לפועל של הרעיון חשובה הרבה יותר מרעיון עצמו. 90% מהסטארט אפים נכשלו לא בגלל שהם לא מומנו אלא בגלל שהביצוע היה כושל. אחד התחומים המעניינים כיום הוא תחום של אפליקציות מובייל. כל מפתח מרגיש שהרעיון שלו הוא ייחודי וחושב, "הלוואי, אני אקבל מימון למיזם האפליקציה לנייד שלי" הם שוכחים שלקוחות לא יודעים דבר על הרעיון, אך הם מעוניינים במוצר סופי וכיצד הוא יהיה שימושי עבורם.

ישנם גורמים מסוימים, שמגבילים את הצמיחה של סטארט אפים בתחום המובייל. אף משקיע לא יסתכל על סטארט-אפ שנמצא ברעיון או בשלב ראשוני. צריך להיות אמן כדי להמיר את הרעיון הגדול למוצר נהדר. להלן כמה תובנות עבור סטארט אפים לאפליקציות מובייל:

1. משקיעים אף פעם לא מתנסים, הם רואים כדאיות

בהחלט, אם אתה הולך עם רעיון וללא פיתוח כלשהו, אז זה חסר תועלת מכיוון שמשקיעים לא משערים או צופים שום דבר. הם מקבלים אלפי פניות עם מוצרים שכבר עובדים. אגב, כולם מגיעים לשלב 'רעיון' אך מעטים מגיעים בשלב הבא וזה מה שהמשקיעים רוצים לראות.

2. נוף תחרותי

כמובן, קיימת אפשרות " זעירה" מוצר דומה כבר קיים בשוק. עליך להראות את הערך המוסף שלאחרים אין או כל דבר שמבדיל את המיזם שלך. נדרשת תוכנית עסקית ברורה למימוש הפוטנציאל של המוצר שלך.

3. הפוטנציאל בהצגת המוצר

יתכן שתקבל 15-20 דקות להציג את הרעיון שלך ולהראות מה יש לך. הכל תלוי איך אתה מצליח לעשות את זה באופן חד ולשכנע משקיעים. מצגת עסקית טובה תעזור לך למקסם את הסיכויים שלך לגיוס השקעה.

4. תוסיף שותף מייסד

אף אחד לא יכול לעשות הכל לבד. לא רק שהשותף יחלוק איתך את הסיכון וההון, אלא שהכנסת שותף תיצור חלוקה בריאה של תחומי אחריות.

5. אומרים יפה 'לא'

זה מתנדנד לשני הכיוונים. לפעמים תצטרך לשמוע "לא" של המשקיע,ולפעמים תצטרך לומר "לא" אם העסקה אינה מתאימה ומועילה למיזם. כך או כך, ה"לא" צריך להיאמר יפה ובנימוס. היו מוכנים לסיעור מוחות מתי לקחת כסף, מאיפה לקחת וכמה.

6. הראה למשקיע את תוכנית עסקית שלך

חזון, בעיות במוצרים קיימים, הזדמנות ומגמה בשוק, מודל הכנסות, תחרות, קצב צמיחה, ייחודיות המוצר וכו ', כל זה מעניין מאוד את המשקיעים. לכן, בזמן שאתה מתכנן ומפתח את המוצר שלך, היה מוכן לשאלות בנושאים אלו מצד המשקיעים.

להלן כמה דרכים מעשיות ומרכזיות לגייס כסף עבור סטארט-אפ לאפליקציית מובייל:

  • מימון של משקיע אנג'ל: משקיעי אנג'ל הם אנשים שמשקיעים במיזמים בשלבים מוקדמים וטרם התממשו ברמה המסחרית. אם הם מאמינים ברעיון ובצוות שלך, הם בהחלט יממנו אותך, אך רק אם הם אוהבים את הגרסה הראשונית של המוצר שלך. האם יש איזושהי דרך שתוכל להקפיץ קדימה את האפליקציה שלך? כן יש . Bootstrapping טרגו מלווה יזמים וצוותים בשלבי pre-seed עד לגרסת אלפא ללא הון חיצוני.
  • מימון עצמי: שיטה פחות מומלצת. כלומר במידה ואין לך יכולות פיתוח, אתה יכול לממן פיתוח ראשוני בבית תוכנה חיצוני. לרוב שיטה זו אינה מצליחה כיוון שסטארט אפ דורשים 100% תשומת לב ולאותו בית תוכנה יש עוד כמה פרויקטים על הראש. אנו ממליצים לגייס CTO ולפתח מוצר inhouse.
  • תחרויות: ישנם תחרויות רבות המנוהלות על ידי חממות וקרנות בהן חלק מהרעיונות זוכים בכסף למימון הפיתוח.
  • Friends & family: שותפים, חברים ומשפחה. תציג להם את התוכנית עסקית. בתמורה למימון ראשוני אתה יכול להציע להם נתח בחברה שתקום.
  • הלוואות: זה סיכון אבל לא אם אתה בטוח לגבי הסטארט אפ שלך. כמובן שעליך להציג למלווים תוכנית עסקית איתנה עם מחקר שוק, תחזיות הכנסות וכו '. הבנקים מעניקים הלוואות לעסקים קטנים ליזמים שיוכלו להוכיח שהמיזם שלהם יכול לייצ תזרים חיובי תוך פרק זמן קצר.

טיפ חשוב! ככל שתגיע לשוק יותר מהר ותוכל לקבל משוב ממשתמשים אמתיים כך הסיכויי שלך להצלחה יהיה גבוה יותר.

סגירת תפריט