יזמים מתחילים בפיתוח אפליקציות נוטים לשאול את אותן השאלות שוב ושוב. איך להתחיל? האם זה כדאי? האם זה הגיוני? איך אנשים ידעו על זה?

להלן השאלות הנפוצות ביותר – והתשובות.

יש לי כמה רעיונות לאפליקציות.  עם איזה מהם להתחיל?

 היזמים המצליחים ביותר בנו את המיזם שלהם לאחר כישלון של מספר רעיונות, אז אל תגבילו את עצמכם ברעיון לאפליקציה אחת בלבד. בניית אפליקציה זה כמו לשאוף להוציא להיט בתעשיית המוזיקה: בדרך כלל אתם אף פעם לא יודעים איזה סינגל יעשה את זה. תנו לכל אפליקציה 4 עד 6 חודשים לאחר ההשקה, ואם אינכם רואים בסיס משתמשים שהולך וגדל עד אז, עברו לרעיון הבא.

יש לי רעיון לאפליקציה, אבל מאיפה אני מתחיל?

 התחילו במחקר שוק ובניית תוכנית עסקית. חשוב להבין האם לאפליקציה שלכם יש שוק והאם אין אפליקציות דומות או זהות.

כיצד אוכל לדעת האם השוק רוצה את האפליקציה שלי?

 היכנסו לשוק במהירות עם mvp. אל תחכו ליצור את האפליקציה המלאה עם כל הפיצ'רים. בנו את פונקציות הליבה של האפליקציה, ובדקו אם הלקוחות מוכנים להשתמש/לשלם. אם כן, תקבלו משוב חשוב מאוד מהלקוחות שכן משלמים.

האם עלי לבנות אתר סלולרי או אפליקציה מקורית?

 יש כמעט מיליון אפליקציות בכל אחת מחנויות האפליקציות של iOS ואנדרואיד, ואתם מתחרים מול הטובים ביותר על נראות ומעורבות. אתרים ניידים בדרך כלל לא מציעים חוויית משתמש ייחודית, וגם לא מוסיפים ערך רב ללקוח. אפליקציות מיועדות באופן מובהק לניידים לכן הן עדיפות.

האם עלינו לבנות את האפליקציה בבית או במיקור חוץ?

 הדרך הנכונה והבטוחה ביותר היא לגייס לפחות שותף טכנולוגי אחד. אפשר להוציא חלק מהפיתוח למיקור חוץ אך עדין יש צורך בניהול פנימי של תהליך הפיתוח וגם רצוי לפתח את פונקציות הליבה עם צוות פנימי.

בתחילת הדרך, שמרו על עלויות נמוכות עם ספקים במיקור חוץ שמבינים את הדרישות שלכם בצורה הטובה ביותר. העדיפות הראשונה שלכם צריכה להיות גיוס משתמשים ראשוניים – ומהר. ברגע שאתם רואים ביקוש אמיתי למוצר והוא מתחיל לצבור אחיזה, אז תוכלו להרחיב את צוות הפיתוח.

כיצד אוכל להגיש אפליקציה לחנות האפליקציות של אפל או לחנות אנדרואיד?

 צרו חשבונות מפתחים עם Apple ו- Google על ידי הרשמה דרך אתרי האינטרנט שלהם ושלמו את העמלות השנתיות של חנות האפליקציות ב- $ 99 עבור Apple ו- $ 25 עבור Google. תהליך ההעלאה לחנויות האפליקציות צריך להיות מטופל על ידי השותף הטכנולוגי שלכם

האם עלי להציע את האפליקציה שלי כחינמית ואז להבין איך להרוויח כסף מאוחר יותר?

יש סיכוי של אחד למיליון (אולי אפילו פחות) שאתם יכולים להיות הפייסבוק או הטוויטר הבאים. הבחירה בידיים שלכם. אם אתם רוצים לבנות עסק, אנו מאמינים שחשוב שתהיה אסטרטגיית מונטיזציה ברורה כבר בשלב בניית התוכנית העסקית לאפליקציה שלכם.

בניתי את האפליקציה שלי. עכשיו מה?

 מוצרים לא מוכרים את עצמם – אתם צריכים ללכת ישר ללקוח ולהקל עליו לגשת לפריט. אותו הדבר לגבי אפליקציה. בעוד שאופטימיזציה של חנות אפליקציות יכולה לעזור מאוד ביכולת של האפליקציה להיות גלויה בחנות, אך זה לא מספיק כדי להשיג חשיפה משמעותית ללקוחות פוטנציאלים. על מנת להפוך את האפליקציה לעסק בר קיימא, אתם צריכים לשווק את האפליקציה בכדי לקבל חשיפה.

איך אני משווק את האפליקציה שלי?

 צורת הפרסום הטובה ביותר לאפליקציה שלכם, כמו לכל עסק, היא דרך תמיכה של צד שלישי. ביקורות של בלוגרים, סיקור עיתונאי מפה לאוזן – כולן דרכים נהדרות, וחשוב לקיים אותם אם אתם מתחילים לראות תנועה. כמו כן, שימו לב לביקורות שפורסמו על ידי משתמשי האפליקציה שלכם, ועבדו קשה כפליים כדי להפוך ביקורות שליליות לחיוביות.

כמה עולה לפתח אפליקציה?

 שאלה זו דומה לשאלה מה עולה לקנות בית או מכונית: התשובה תלויה בגורמים רבים. עלויות הפיתוח יכולות לנוע בין 3,000 ל -100,000 דולר ומעלה, תלוי במורכבות האפליקציה ובמאפיינים הכוללים המעורבים בה.

מה אם האפליקציה שלי לא עובדת?

 כמו רעיונות עסקיים רבים, רעיונות רבים לאפליקציות אינם מצליחים. אנשים מצליחים מקבלים החלטות איומות כל הזמן, אך הם גם מתגברים מהר ומנסים לפתח מוצרים אחרים על בסיס ניסיון שצברו. עברו לרעיון הבא אם הנוכחי אינו משיג תוצאות.

סגירת תפריט