הרצאות – Meetup

חברת טרגו עורכת מפגשי meet up ומספקת מידע שימושי ונקודות מבט ליזמים וחברות סטארט אפ המעוניינות לגייס השקעה, לחדור לשווקים ולהאיץ את תהליך הצמיחה שלהם. המפגשים מתמקדים בנושאים החשובים לשלבים המוקדמים של חיי הסטארט אפ, כגון תהליכי בניית תוכנית עסקית, בניית צוות, חדירה לשווקים וגיוס השקעה go-to-market .אנו מזמינים אותך להגיע למפגשים שלנו וליהנות ממידע ותובנות שיעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

הרצאות אחרונות

הרוב המכריע של הסטארט-אפים הישראלים נמצא בדרך כלל בתחומים שבהם המיקוד העיקרי של המוצר או השירות מכוון לעסקים B2B.

חברות סטארט-אפ רבות בכל הענפים כמו סייבר, רפואה, תוכנה וכו 'נמכרו במיליונים, אם לא מיליארדי דולרים לתאגידים גדולים יותר. עם זאת, חברות עם מוצרים הפונים לצרכן רחוקות מלהשיג הצלחה דומה הן בנפח והן בהיקף, למעט מקרים בודדים כמו WAZE ,WIX,Fiverr וכו'

מדוע אם כן, חברות סטארט-אפ ישראליות המפתחות מוצרי B2C מתקשות להצליח כמו חבריהם היזמים הניגשים לשוק  העסקי. האם הכשל בהתאמת המוצר לשוק? או בתוכנית העסקית של המיזם?  יש אלפי חברות  B2C מצליחות כמו פייסבוק, טינדר, UBER ו- AirBNB;  ולמרות שזה נכון שארה"ב השוק גדול יותר וכמות מיזמי B2C גבוהה יותר, זה לא גורע משורת הטעויות שיזמים ישראלים עשויים לבצע בדרך לפיצוח השוק.

למצגת של ההרצאה תלחץ כאן

מונה של ניו יורק - מהו מחקר שוק ומתחרים

איך אתה יכול לשכנע את המשקיעים שלך שלמיזם שלך יש עתיד? מה עליכם לעשות כדי להביא אותם לתשובה חיובית?

איך אתה מדגים שאתה מכיר את השוק ומומחה לטכנולוגיה שלך? כדי לגייס השקעה למוצר, היזמים צריכים להציג תוכנית עסקית שלפיה המשקיעים יכולים להעריך את הכדאיות הכלכלית ואת סיכויי המוצר לייצר ROI  גבוה.

על מנת להגיע למצב של מיזם אטרקטיבי להשקעה היזם והסטארט אפ צריכים לעשות כמה צעדים חשובים…

למצגת של ההרצאה תלחץ כאן

בניית תוכנית עסקית לסטארט-אפים בתחום המכשור הרפואי, חיוני לזהות ולכמת את הבעיה שהפתרון שלך מנסה לפתור ולתכנן  את הדרך לצרכן הסופי באמצעות תמחור והפצה. המפתח להערכת הפוטנציאל של מכשיר רפואי הוא ניתוח השוק הכולל של המוצר.
בתהליך הגיבוש של התוכנית העסקית חשוב לנו לעזור ללקוחותינו להגדיר את פתרונם בצורה ברורה וחדה, לתקשר את המצב הנוכחי של המיזם ולהציג את הערך לצרכן הסופי. כשאנחנו בונים תוכנית עסקית אנו מגדירים גם מי יהיה הלקוח הסופי שלך ומי ישלם עבור המכשיר עצמו (הצרכן הסופי / הלקוח לעומת חברות הביטוח) בנוסף לאופן שבו המוצר יגיע לצרכן הסופי (מפיצים).


בעת תכנון תהליך החדירה לשוק אנו מגדירים את שוק היעד ומספקים לך הבנה עמוקה של מה שהמתחרים שלך עושים. על היזם להיות מסוגל לזהות את מקרי השימוש של המתחרה ואת הסיווג הרגולטורי שלהם שכן ישפיעו על הגדרת המוצר שלהם ועל הזמן ההגעה לשוק (כלומר הגשות רגולטוריות, ניסויים קליניים ובדיקות בטיחות לעומת יעילות).


בחלק הבא של התוכנית העסקית שלך חשוב להחליט כיצד לייצר הכנסות מהמכשיר, אם הוא יימכר ישירות, האם ימכרו מוצרים/חלקים חד פעמיים או שפשוט החברה תמכור רישיון לשימוש בטכנולוגיה. 

הצגת מצגת עסקית בפני משקיעים

יש לך הזדמנות אחת עם משקיע. הידיעה איזה מידע להציג ואיך להציג אותו היא מפתח לגיוס השקעה. המשקיע ישאל הרבה שאלות קשות ויצפה לקבל עליהן תשובות ברורות. אין ספק כי כל מכירה מוצלחת תלויה בהצגה טובה של "הסחורה". כך, גם הצלחה של סטארט אפ לעתים קרובות תלויה ב Pitch  שלו – הצגת הפרויקט למשקיע, קונה פוטנציאלי או שותף אסטרטגי.

מצגת עסקית שבנויה היטב תמקסם את הסיכויים שלך לגייס השקעה למיזם.

למצגת של ההרצאה תלחץ כאן

לאחר שהבנת החשיבות של תוכנית עסקית, השאלה העיקרית שנותרה היא, כיצד ניתן לבנות אחת כזו בצורה נכונה? במיטאפ זה, נתאר את השלבים של כתיבת תוכנית עסקית כאשר נדרשים התאמות בהתאם לתחום בו יפעל המיזם שלך.

  • מחקר שוק וניתוח מתחרים (כולל הגדרת גודל הבעיה/ההזדמנות)
  • תיאור מוצר והגדרת הMVP
  • מודל עסקי
  • תוכנית חדירה לשוק או הרחבת הפעילות
  • מודל פיננסי

למצגת של ההרצאה תלחץ כאן

בדיקת היתכנות לסטארט אפ בתחום היהלומים

בשלבים מוקדמים של חיי הסטארט אפ הערכת שווי אינה מציגה את השווי האמתי של החברה, אלא מראה כמה אחוזים יקבל המשקיע בחברה עבור ההשקעה שלו. הערכת השווי היא כמובן סובייקטיבית בחלקה, אבל בהינתן הנחות עבודה סבירות שאותן היזם יודע לתקף ולהסביר היא הופכת לנקודת פתיחה משמעותית במשא ומתן על השווי המוסכם.

ישנם מספר דרכים לבצע הערכת שווי לסטארט-אפ. הדרכים העיקריות הן שיטת המכפיל ושיטת היוון תזרים מזומנים עתידי DCF. שיטת ה- DCF מניחה ששווי החברה מחושב על בסיס תזרים העתידי של החברה. כדי להעריך את ההכנסות העתידיות של החברה היזם צריך לעשות שיעורי בית: לעשות מחקר שוק, לבנות תוכנית עסקית ומודל פיננסי.

למצגת של ההרצאה תלחץ כאן

סגירת תפריט