הרצאות – Meetup

חברת טרגו עורכת מפגשי meet up ומספקת מידע שימושי ונקודות מבט ליזמים וחברות סטארט אפ המעוניינות לגייס השקעה, לחדור לשווקים ולהאיץ את תהליך הצמיחה שלהם. המפגשים מתמקדים בנושאים החשובים לשלבים המוקדמים של חיי הסטארט אפ, כגון תהליכי בניית תוכנית עסקית, בניית צוות, חדירה לשווקים וגיוס השקעה go-to-market .אנו מזמינים אותך להגיע למפגשים שלנו וליהנות ממידע ותובנות שיעזרו לך להשיג את המטרות שלך.

הרצאות אחרונות

הרוב המכריע של הסטארט-אפים הישראלים נמצא בדרך כלל בתחומים שבהם המיקוד העיקרי של המוצר או השירות מכוון לעסקים B2B.

חברות סטארט-אפ רבות בכל הענפים כמו סייבר, רפואה, תוכנה וכו 'נמכרו במיליונים, אם לא מיליארדי דולרים לתאגידים גדולים יותר. עם זאת, חברות עם מוצרים הפונים לצרכן רחוקות מלהשיג הצלחה דומה הן בנפח והן בהיקף, למעט מקרים בודדים כמו WAZE ,WIX,Fiverr וכו'

מדוע אם כן, חברות סטארט-אפ ישראליות המפתחות מוצרי B2C מתקשות להצליח כמו חבריהם היזמים הניגשים לשוק  העסקי. האם הכשל בהתאמת המוצר לשוק? או בתוכנית העסקית של המיזם?  יש אלפי חברות  B2C מצליחות כמו פייסבוק, טינדר, UBER ו- AirBNB;  ולמרות שזה נכון שארה"ב השוק גדול יותר וכמות מיזמי B2C גבוהה יותר, זה לא גורע משורת הטעויות שיזמים ישראלים עשויים לבצע בדרך לפיצוח השוק.

למצגת של ההרצאה תלחץ כאן

מונה של ניו יורק - מהו מחקר שוק ומתחרים

איך אתה יכול לשכנע את המשקיעים שלך שלמיזם שלך יש עתיד? מה עליכם לעשות כדי להביא אותם לתשובה חיובית?

איך אתה מדגים שאתה מכיר את השוק ומומחה לטכנולוגיה שלך? כדי לגייס השקעה למוצר, היזמים צריכים להציג תוכנית עסקית שלפיה המשקיעים יכולים להעריך את הכדאיות הכלכלית ואת סיכויי המוצר לייצר ROI  גבוה.

על מנת להגיע למצב של מיזם אטרקטיבי להשקעה היזם והסטארט אפ צריכים לעשות כמה צעדים חשובים…

למצגת של ההרצאה תלחץ כאן

סגירת תפריט