כדי לנצח בעידן הדיגיטלי ולהרחיב את העסק שלך נדרש אימוץ יכולות דיגיטליות חדשות כולל עיצוב מחדש של הפעילות העסקית שלך.

המורכבות של טרנספורמציה דיגיטלית לעסקים

ככל שהעולם ממשיך להשתנות, בעת הקמת והפעלת העסק, יש חשיבות מכרעת להשתמש בכלים דיגיטליים. שיווק הוא המנוע של כל עסק, ובכל זאת הוא עדיין אתגר עבור חברות רבות. לשם המחשה, רק 61% מהמשווקים מאמינים שהאסטרטגיה השיווקית שלהם יעילה. עסקים רבים צריכים כלים דיגיטליים אך אינם יודעים כיצד ליצור אותם שכן יצירת כלים דיגיטליים מתאימים עלולה להיראות כמשימה מורכבת למי שאינו מגיע מהתחום. יתר על כן, בעת יצירת כלים דיגיטליים, לעתים קרובות יש צורך להשתמש במספר יישומים ולהיעזר במפתחים ומעצבים. ללא כישורים מתאימים, בעלי עסקים מאבדים את ההזדמנות לראות את העסקים שלהם משגשגים.

הדיגיטליזציה היא כבר מיינסטרים

עסקים מחפשים כל הזמן דרכים שבהן הם יכולים להקל על התפעול ולהפוך אותו לדיגיטלי בעלות נמוכה תוך שמירה על אמינות ופשטות. דיגיטליזציה של עסק משפרת את התפעול ואת חווית הלקוח, מה שמגדיל את הערך עבור העסק והלקוח כאחד. דיגיטליזציה פירושה לא רק היעדר נייר, אלא היא גם מציגה סגנון עבודה חדש, יכולת לעבוד במכשירים ניידים, והזדמנות לשתף פעולה ביעילות עם לקוחות וחברים לצוות דרך האינטרנט. כדי שהשינוי הזה יעבוד, חשוב שלעסקים יהיה מרכז טכנולוגי. TARGO מספקת את כל הכלים לטרנספורמציה דיגיטלית לחברות ועסקים.  הטרנספורמציה הדיגיטלית כבר כאן:
  • 55% מהסטארטאפים כבר אימצו אסטרטגיה עסקית דיגיטלית
  • 89% מהארגונים מתכננים לאמץ או כבר אימצו אסטרטגיה עסקית דיגיטלית
  • 39% מהמנהלים מצפים ליהנות מיוזמות הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם בעוד 3 עד 5 שנים
גרף נתונים
גרף נתונים

שוק עולמי של טרנספורמציה דיגיטלית

שוק הטרנספורמציה הדיגיטלית העולמי נאמד ב-336.14 מיליארד דולר בשנת 2020, והשוק צומח בקצב של 23.6% בציפייה להגיע ל-1830.91 מיליארד דולר ב-2028 שוק הטרנספורמציה הדיגיטלית העולמי מראה את הכיוון אליו הולכים עסקים מבחינת דיגיטליזציה. עסקים עוברים לשימוש בטכנולוגיה כדי לספק ערך ללקוחות שלהם בצורה יעילה יותר. טרנספורמציה דיגיטלית מקיפה היבטים רבים כולל שדרוג הטכנולוגיה להחדרת טכנולוגיה. למשל, שינוי הדרכים שבהן לקוחות מתקשרים עם עסקים, החלפת עבודה ידנית בתהליך דיגיטלי.   נתונים סטטיסטיים מרכזיים שוק תוכנות שיווק דיגיטלי
  • ניתן לייחס צמיחה לאנשים שמעדיפים מכשירים ניידים ומחשבים שולחניים
  • צפון אמריקה שולטת בשוק עם נתח שוק של למעלה מ-44%.
שוק טרנספורמציה דיגיטלית
  • הצגת טכנולוגיות חדשות מביאות לפרודוקטיביות והחזר ROI גבוהים יותר
  • השימוש הגובר בסמארטפונים צפוי לכוון את השוק
  • ב-2021 צפון אמריקה החזיקה בנתח ההכנסות הגדול ביותר של למעלה מ-30%
גודל שוק הכלים הדיגיטליים 2027 במיליארדי דולרים:

מהי החשיבות של טרנספורמציה דיגיטלית?

בעוד שלכל יוזמת טרנספורמציה דיגיטלית יהיו מטרות ספציפיות משלה, המטרה העיקרית של כל טרנספורמציה דיגיטלית היא לשפר את התהליכים הנוכחיים שלך. טרנספורמציה דיגיטלית חשובה מכיוון שחברות חייבות להתפתח כדי להישאר תחרותיות בתעשייה שלהן. אם אתה לא מתפתח, אתה מפגר. מחקרים מראים כי רק 8% מהחברות הצליחו להשיג את התוצאות העסקיות מההשקעות שלהן בטכנולוגיה דיגיטלית. אחת האסטרטגיות שמייחדות עסקים מובילים היא שהם מוציאים יותר משאבים על שינוי העסקים שלהם במקום רק לנהל אותם. הטרנספורמציה הדיגיטלית חשובה מכיוון שהיא מאפשרת לעסקים להסתגל לתעשיות המשתנות ללא הרף ולשפר ללא הרף את אופן הפעולה שלהם. עבור ארגונים, זה אומר לחפש כל הזמן דרכים לשפר את חוויית משתמש הקצה. זה יכול להיות באמצעות הצעת הדרכה משופרת לפי דרישה, העברת נתונים לשירותי ענן, מינוף בינה מלאכותית ועוד  

היתרונות של טרנספורמציה דיגיטלית

בעוד ש ההחזר על ההשקעה של הטרנספורמציה הדיגיטלית תלוי במגוון גורמים, הטכנולוגיה הנכונה יכולה לשפר מאוד את אופן הפעולה של העסק שלך ואת האופן שבו הלקוחות מתקשרים איתו. הגדלת הפרודוקטיביות תוך הפחתת עלויות העבודה – שימוש בטכנולוגיה לעבודה יעילה יותר היא אחת הדרכים המשפיעות ביותר לשנות את העסק שלך. לדוגמה, עבור ארגונים, הזמן והכסף שהם משקיעים בהכשרת עובדים חדשים ועדכון משאבים דיגיטליים יכולים לצאת משליטה במהירות. עם הכלים המתאימים, תוכל לשמור על עלויות ולשמור על פרודוקטיביות. שיפור בחווית הלקוח – לקוחות בעלי ידע טכני רוצים לקבל חוויה חיובית באמצעות ממשקים מרובים – אפליקציות לנייד, מדיה חברתית, דואר אלקטרוני, צ'אט חי וכו'. טרנספורמציות דיגיטליות הן הכוח המניע מאחורי חוויות לקוחות משופרות. המתחרים שלך בוחנים את הטרנספורמציה הדיגיטלית ללא קשר אם אתה עושה את זה. הבחירה לא לאמץ טרנספורמציה דיגיטלית היא בעצם החלטה שלא אכפת לך להישאר מאחור.    דוגמאות לטרנספורמציה דיגיטלית לפי תעשייה
תעשיה טרנספורמציה דיגיטלית דוגמה
בריאות ביקורים וירטואליים, טלרפואה ופורטלים רוב קופות החולים מפעילים כיום שירות של ביקורים וירטואליים, פורטל מידע וקביעת תורים
מלונאות צ'ק-אין מקוון, כלים וממשקים לזמנת שירותים חלק המהלונות משתמשים בצ'ק-אין מקוון כדי שהאורחים יוכלו לדלג על התהליך בהגעה למלון.
ביטוח הצעות מחיר וירטואליות ותהליך תביעות מקוון סטארט אפ ישראלי Lemonade  משתמש בפורטל מקוון עבור לקוחות פוטנציאליים כדי לקבל הצעות מחיר מיידיות, כמו גם פורטל עבור לקוחות להגשת תביעות מקוונות – שניהם באמצעות טכנולוגיית AI.
קמעונאות מועדוני לקוחות, חנויות מקוונות Target מעודדת את המשתמשים שלה להוריד את אפליקציית Target, שם היא יכולה להגיע ללקוחות דרך הודעות פוש באופן מיידי, וגם יוצרת תזרים חדש של הכנסות דרך החנות המקוונת שלה
  חברי הצוות שלנו עובדים זה לצד זה כדי לבנות ולהרחיב את הפעילות העסקית שלך בעזרת טרנספורמציה דיגיטלית. מאימוץ יכולות דיגיטליות חדשות ועד לעיצוב מחדש של הפעילות העסקית שלך או השקת מיזמים דיגיטליים חדשים לגמרי – אנחנו יכולים לעזור לך להציב סטנדרט חדש של מצוינות.

לפתח את הרעיון שלך לשלב הבא

קבע פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות