שירותים עסקיים

ייעוץ עסקי לסטארט אפ

לא משנה אם אתה יזם עם רעיון או חברה שרוצה להחדיר את המוצר שלה לשוק, יחד ניקח את הסטארט אפ שלך לשלב הבא. טרגו נותנת פתרון מלא ליזמים בשלב הרעיון או בשלבים מתקדמים יותר שמטרתו להביא את המיזם לשלב הפיתוח, גיוס השקעה והחדרת המוצר לשוק. שירות יעוץ לסטארט אפ מורכב מכמה תהליכים מובנים שיעזרו לך להפוך את הרעיון שלך לחברה מסחרית.

בדיקת התכנות לרעיון

השלב הראשון בתהליך הייעוץ לסטארט אפ בשלבים מוקדמים הינו בדיקת התכנות. בדיקת התכנות כוללת מחקר מקצועי של שוק היעד והמתחרים/פתרונות מקבילים, כאשר אנו בוחנים שלוש נקודות עיקריות:

מי הם המתחרים ומה היתרון של המוצר שלך

מהו גודל השוק (TAM-Total Addressable Market )

מהי היחידה הכלכלית והאם היא חיובית (Unit Economics)

יחד נוכל יחד להבין את אטרקטיביות המוצר/השירות עבור המשקיע והאם היתרון התחרותי שיש למוצר שלך מהותי מספיק כדי שהצרכן יעזוב את המתחרה לטובת המוצר/השירות שלך.

בניית תוכנית עסקית

השלב הבא בתהליך הייעוץ שלנו לסטארט אפ הוא בניית תוכנית עסקית. אנו נגדיר כיצד נוציא לפועל את המוצר וכיצד נביא את המוצר לשוק. כחלק מבניית התוכנית העסקית, נתייחס לנקודות הבאות:

  • MVP – המוצר הבסיסי אותו נרצה לפתח בשלב הראשון
  • מה שוק היעד למוצר ומי הם הלקוחות הראשוניים למוצר/שירות
  • מודל הכנסות – כיצד החברה תרוויח כסף
  • תוכנית Go To Market (תוכנית חדירה לשוק)
  • אסטרטגיית האקזיט של החברה
  • תקציב אותו צריכה החברה לגייס ואילו אבני דרך יושגו באמצעות תקציב זה
  • אומדן ותחזית הכנסות והוצאות של הסטארט אפ לארבע שנים הקרובות

בניית חומרי עזר לגיוס השקעה לסטארט אפ

One Pager
לאחר גיבוש תוכנית עסקית, השלב הבא בתהליך הייעוץ לסטארט אפ שלך הוא בניית One Pager. מסמך קצר שמהווה "קורות חיים" של המיזם. מטרת הOne Pager היא קודם כל לשכנע את המשקיעים לבקש עוד מידע, ולשכנע אותם שהסטארט אפ שלכם שווה בדיקה.

מצגת למשקיעים
בפגישה עם המשקיע, נהוג להציג את המיזם דרך מצגת למשקיעים. הצוות שלנו יבנה עבורך מצגת משקיעים אופטימאלית שתמקסם את הסיכויים שלך לגייס את ההשקעה הנדרשת.

תהליך בניית הצוות

לאחר שבנינו תוכנית עסקית מקצועית, הגיע העת להרכיב את הצוות. זהו השלב החשוב ביותר, כיוון שמשקיעים בוחנים את הצוות של המיזם כמו שהם בוחנים את התוכנית העסקית שלך. בניית הצוות נעשית בהתאם לשלב בו נמצא המיזם. אם אתה נמצא בשלב הרעיוני, אז הדבר החשוב ביותר הוא לגייס CTO, מפתחים ואיש UX/UI.  אם עברת את השלב הפיתוח ואתה נמצא לקראת השקת המוצר, אז הדבר הנכון הוא לגייס CMO.

פיתוח המוצר וגיוס השקעה לסטארט אפ

גיוס השקעה הוא תהליך ארוך ואמור לקחת כמה חודשים. הצוות יכול להתחיל את תהליך הפיתוח גם במשרה חלקית ובסופי שבוע.
השקעה בצוות שעובד הרבה יותר אטרקטיבית מהשקעה ברעיון. אפילו אם הצוות עובד כמה שעות בשבוע ונמצא בשלבים התחלתיים של הפיתוח, מבחינת המשקיע מדובר באנשים שכבר למדו לעבוד יחד וסביר להניח שיצלחו להתגבר על הקשיים בהמשך

ייעוץ עסקי לסטארטאפים ולחברות מתקדמות

רוב החברות בעלות צמיחה מהירה שואפות להובלה בתעשיות שלהן. לעתים קרובות הן מתחילות כסטרטאפ: מהיר, זריז, וישים. הן מתמקדות בלקוחות ובשווקים שלהן ולועגות למורכבות. אבל כדי לנצח בטווח הארוך הם צריכות את היתרונות במבנה עלויות ופריסה גלובלית. הרבה חברות מאבדות את המיקוד, עוצמות וערכי הליבה שעזרו להן להצליח.

יועצי האסטרטגיה שלנו יעזרו לחברה להחיות את הגישה המקורית שהייתה לפני הגודל ומורכבות שגררו אותה למטה. בצד השני של הספקטרום, אנו מסייעים לחברות בצמיחה להימנע מטעויות של חברות בוגרות תוך השגת קנה מידה העולמי.

כדי לעזור לחברות וסטרטאפים להתמודד עם צמיחה בקנה מידה ובהיקף, טרגו מחויבת למערכת יחסים בעדיפות גבוהה ואישית, הכוללת מודלים גמישים לעבודה ושפותחו כדי לענות על הצרכים הייחודיים של כל חברה.

סגירת תפריט