תוכנית עסקית לשיפור ביצועים

תוכנית עסקית לשיפור ביצועים

טרגו היא השותפה אידאלית לדרך עבור חברות החותרות להשגה מהירה של מלוא הפוטנציאל שלהן. תוכנית עסקית לשיפור הביצועים של טרגו מאפשרת ללקוחותינו להשיג הובלה בעסקי הליבה שלהם, למנף את כוח הליבה על מנת לנצל את ההזדמנויות בשוק, ולפעול ברמת הביצועים הגבוהה ביותר בענף שלהם.

תוכנית עסקית לשיפור הביצועים מתחילה מההבנה של ארבעה משתנים קריטיים בכל שלב האבחון שלנו: מבנה עלויות/תמחיר, מיצוב, ניתוח ותובנות ברמת הלקוח ומבנה תהליכים העסקיים.

אבחון והפחתת העלויות

אבחון מהיר של מבנה העליות כולל את היכולת לזהות הזדמנויות להפחתת עלויות ושיפור בתזרים המזומנים שניתן ליישם במהירות. היועצים שלנו יודעים להבין כיצד לכוון נכון את משאבי העסק. אבחון מהיר להפחתת עלויות הוא כלי שנשען על המומחיות של טרגו לקבלת תוצאות תוך שנה פיסקלית אחת.

בהשוואות, ניתוח מהיר וגישה שיתופית לזיהוי הזדמנויות שניתן ליישם במהירות כדי לשפר את השורה התחתונה.

עיצוב מחדש של מבנה הפעילות

עיצוב מחדש של תהליכים העסקיים (BPR) בוחן את היעילות והאפקטיביות של התהליכים מרכזיים של החברה. מטרת התהליך היא למקסם את היכולת של החברה לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר, בדרך היעילה ביותר, ובמחיר התחרותי ביותר.

בדרך כלל, התוכנית העסקית שלנו מייצרת חיסכון בעלויות של עד 30 אחוזים, אבל היתרון האמיתי שלה הוא בשיפור איכות השירות ושביעות רצון לקוחות.

 

מיצוב ובידול

מיצוב החברה בצורה אופטימלית בשוק, הוא אחד היעדים המרכזים של תוכנית עסקית לשיפור הביצועים. בתהליך זה אנו מתמקדים בנקודות הבידול (POD) מתארות כיצד המוצר או המותג שלך מטיב עם הלקוחות בדרכים שיבדלו את החברה מהמתחרים (FOR) והמגזר או הקטגוריה שבה החברה מתחרה.

 

תובנות ברמת הלקוח ופילוח

אנו מסייעים לחברות להבין את צרכי הלקוח והתנהגות שלהם באמצעות מתודולוגיה שלנו ולפתח גישה נכונה בהתבסס על התובנות שלנו. אנו מסייעים לחברות להגדיר את קהל היעד בסגמנט בו יש להן יתרון מובהק על פני המתחרים על מנת לשפר החלטות עסקיות והקצאת משאבים.

מתודולוגיה תוכנית עסקית לשיפור ביצועים