בעידן שבו אנו נמצאים כיום המודעות לכל הנושא של פיתוח סטארט אפים נמצאת בעיצומה. כיום מידיי יום מוקמים בישראל עשרות רבות של חברות סטארט אפ כאשר המטרה של כולם היא ברורה, לגייס כמות גדולה של משקיעים על מנת להוציא את המיזם אל הפועל.

מהם אחוזי הצלחה של סטארט אפ?

הפסקה הבאה לא הולכת כל כך לשמח אתכם, אך חשוב מאוד שתכירו את פני הדברים על מנת שתוכלו להבין לאן אתם נכנסים. נכון להיום רק ארבעה מכל 100 סטארט אפים מצליחים לפרוץ את תקרת הזכוכית ובסופו של יום גם מוגדרים בתור סטארט אפים מצליחים. מדובר בנתון נמוך מאוד, ולכן צריך להבין כי סיכויי ההצלחה אינם גבוהים במיוחד – אך עדיין יכולים להיות אפקטיביים אם תדעו להתנהל נכון. בניית תוכנית עסקית תוכל לסייע לכם למקד את הסטארט אפ וכמובן תוכל לסייע לכם בגיוס משקיעים ולאפשר לכם לקדם את הסטארט אפ אל המקום שאליו אתם מכוונים מלכתחילה.

 

כיצד מגדילים את אחוזי הצלחה של סטארט אפ?

  • לא לפעול בפזיזות – אחת מהטעויות הנפוצות ביותר של כל אדם אשר מעוניין לפתח סטארט אפ כזה או אחר זה שהוא פועל בפזיזות. בדקו את השוק ואת הפתרונות הקיימים, לפני שאתם מתחילים בפיתוח. מחקר שוק יסודי יעזור לכם להבין האם למוצר שלכם יש מקום בשוק ולהגדיר נכון את ה MVP
  • בניית תוכנית עבודה – תבנו תוכנית עסקית אשר תסייע לכם להבין בצורה מדויקת מהן השאיפות ומהן המטרות שלכם. ככל שתעבדו בצורה יותר מסודרת ויותר מפורטת כך תוכלו בסופו של יום לראות תוצאות טובות יותר במהירות האפשרית.
  • תבנו צוות איכותי – על תתפתו לגייס כסף מחברים או משפחה וללכת לקבלן על מנת שיפתח את המוצר. נסו לבנות צוות איכותי סביב המוצר ולא סביב הכסף של המשקיע.

האמינו בעצמכם – זה המתכון להצלחה!

קשה מאוד להגיע למצב שבו הסטארט אפ שהיה רק חלום רחוק שלכם יגיע למצב שבו הוא מצליח לחדור לשוק ולתפוס בו נתח משמעותי. אך בסופו של יום גם הסטארט אפים הכי גדולים בעולם התחילו בתור חלום רחוק, והדבר היחידי שגרם להם להצליח זה האמונה והרצון של אדם או של קבוצת אנשים. בעזרת תוכנית עסקית תוכלו להגיע למצב שבו אתם עובדים כמו שעון שוויצרי, וכל אחד יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות על מנת לקדם את המיזם.

תפריט נגישות

בוא נפתור את האתגר שלך ביחד

קבע פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות