1. שקופיות סיכום ברמה גבוהה – אלה הן שקופיות ראשוניות אחת או שתיים, אשר מציגות את הסטארטאפ/מוצר וסטטוס של המיזם. שקופיות אלה לוכדות את "מהות" הסיפור שלך. יש לכלול בשקפים אלו את הנקודות החשובות ביותר ולזקק הכל לשקופית אחת או שתיים.
  2. הבעיה שאתה פותר – אלה יכולים להיות כמה שקופיות בהתאם הקהל או סוג המשקיע. תציג את ההזדמנות בשוק שאתה פונה אליו דרך הדגשת בעיות ומה "שבור" או "לא עובד", כולל גודל ההזדמנות. באופן אידיאלי, השקופיות הללו מבהירות שהלקוחות בשוק היעד מוציאים כסף עבור מוצרים לא מושלמים, אשר אינם מספקים מענה הולם לצרכיהם.
  3. המוצר שלך – לאחר הגדרת הבעיות שעומדות בפני הלקוחות שלך, השקופיות הבאות עוסקות בך. תאר את הפתרון שלך ואת היתרון שלו על פני המוצרים הקיימים. שיש לך פתרון שונה וטוב יותר. אתה רוצה לוודא שקופיות אלה לא משאירות חורים בסיפור שלך או בשאלות ללא מענה.
  4. שיווק / אסטרטגיה – נסה להסביר את אסטרטגיית החדירה שלך (GO TO MARKET). ברור שהיקף השקופיות הללו תלוי בשלב ההתפתחות של הסטארט אפ, אך אסטרטגיית החדירה שלך צריכה להציג בבירור שחשבתם כיצד לפרוס את המוצר שלכם וכיצד לתפוס נתח שוק משמעותי.
  5. צוות – אם עוד לא שמעתם את זה, הנה זה בא. צוות, צוות, צוות. זה מה שהמשקיעים מחפשים. הם משקיעים בצוות שלך, בתשוקה ובמסירות שלכם . הציגו את הצוות שלכם בכמה שקופיות. הדגש את חוזקות הצוות שלך. הבהר למשקיע שהצוות מחויב לבנות משהו גדול ושיש סינרגיה בינכם.
  6. כספים / תחזיות – האמת היא, אלא אם כן אתה חברה בשלב מאוחר יותר, המספרים בתחזיות שלך בדרך כלל לא חשובים. עם זאת, הרכבת מערך של תחזיות מתחשבות, הן מצד הכנסות והן מצד עלויות, משפרת את אמינותך מול משקיעים פוטנציאליים. יתרה מזאת, בשקופיות אלה תוכלו, וצריך, להפגין הערכה של ההון אותו אתם מגייסים וכיצד אתם מתכוונים לנצל אותו, בכדי לעמוד באבני דרך שיהיו קריטיות לגיוס כספים עתידי. בעוד שהקהל שלך עשוי לחוש כי התחזיות אופטימיות יחסית, הם עדיין יעריכו את העובדה שאתה מבין במדדים פיננסיים ויודע כיצד לתפעל את החברה.
  7. טון – כשאתה מצרף את המצגת העסקית שלך, שקול את הטון שאתה רוצה להעביר. אין דבר חשוב יותר בקביעת הטון הנכון לקהל שלך. תהיה יצירתי. הימנע ממצגת יבשה ומייגעת נפש. תמיד תמדוד את הקהל שלך ושחק אתו. בסופו של יום, התוכן הוא המלך בכל מה שקשור למצגת משקיעים. שכבה של יצירתיות עם תוכן מעולה ואישיות ותהיה לך מצגת מנצחת.

לפתח את הרעיון שלך לשלב הבא

קבע פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות