הכנה לפגישה עם משקיע
המטרה שלנו היא להביא למקסימום את פוטנציאל הגיוס של המיזם, ומניסיוננו – יש לכם צ'אנס אחד בלבד מול המשקיע. לפגישה החשובה לגיוס הכסף, שעתידה להכריע את גורלו של המיזם, אתם צריכים להגיע עם הכלים הטובים ביותר שעומדים לרשותכם.
המשקיע זקוק לפגישה אחת בלבד כדי לגבש עליכם ועל המיזם שלכם דעה חיובית או שלילית, ולכן חשוב מאד להתאמן על הפרזנטציה לפני הפגישה.
בהסתכלות על ציר הזמן, פרזנטציה היא השלב שמגיע לאחר שליחת ה- One Pager, לאחר שהמשקיע עיין בתקציר המיזם, ולפני השלב שבו המשקיע מעיין לעומק בתוכנית העסקית והפיננסית. שלב הפרזנטציה הוא כה חשוב, שחלק מהמשקיעים (בדרך כלל פרטיים) מקבל החלטת השקעה בהסתמך על הפגישה הזו בלבד.
אנו מזמינים אתכם להציג את המצגת שלכם מול הצוות הבכיר והמנוסה של טרגו, שמכיר היטב את התעשיה מבפנים ויודע מהם הקריטריונים אותם בוחנים המשקיעים כשהם רואים מיזם לראשונה. הסימולציה היא הדבר הכי קרוב לפגישה אמיתית, כאשר אנחנו בתפקיד המשקיע, ובסוף ההצגה תקבלו חוות דעת מקצועית שכוללת התייחסות למספר גורמים קריטיים, בינהם:
• פתיחה והצגת היזם, סמול טוק
• איכות ההצגה (שפת גוף, דגשים מילוליים)
• האם המסר/הצורך/הפתרון היה ברור או לא
• האם יש מידע לא רלוונטי במצגת שאפשר להשמיט
• האם חסר מידע שחשוב להציג למשקיע בפגישה
• עיצוב המצגת והצעות לשיפור
• סיום הפגישה וסיכום המשך הדרך
חשוב לשמוע דעה אובייקטיבית של בעלי ניסיון לפני הפגישה, כי כמו שאמרנו, יש לכם רק צ'אנס אחד עם המשקיע.