מחקרי שוק

לסטרטאפים מצליחים יש ידע נרחב על השוק, הלקוחות והמתחרים שלהם. מחקר שוק הוא תהליך של איסוף מידע אשר יגרום לך להיות מודע יותר לאיך האנשים שאתה מקווה למכור להם את המוצר או את השירות יגיבו למוצר קיים או מתוכנן. פורמליזציה של התהליך תייצר שפע של מידע על המתחרים שלך, הלקוחות שלך ועל השוק שבו אתה פועל. רמת המורכבות והרזולוציה של המחקר תלויה בצרכיי הסטארט אפ ובשלב בו המיזם נמצא. מחקר שוק יעזור לך לשפר את תהליך קבלת החלטות ויהווה בסיס מוצק לתוכנית העסקית שלך.

  • מוצר – בהתאם לממצאי המחקר הצוות שלנו יוכל לשפר את המוצר או את השירות שלך בהתבסס על ממצאים לגבי מה שהלקוחות שלך באמת רוצים וצריכים.
  • מחיר – אנו נסייע בקביעת מחיר אופטימלי על בסיס שולי הרווח, מחירי המתחרים, אפשרויות המימון או המחיר שהלקוח מוכן לשלם.
  • מיקום – בהתאם למחקר יחד נקבע היכן וכיצד להפיץ המוצר.
  • קידום – המחקר יאפשר לקבוע כיצד להגיע בצורה הטובה ביותר לפלחי שוק מסוימים ולהגדיר את התמהיל השיווקי.

דוגמאות לתקציר מחקר שוק

סגירת תפריט